
Najbardziej zmieniła się mentalność. Kiedyś ludzie patrzyli na marketing jak na coś narzuconego i nie do końca potrzebnego, bo środki finansowe były i tak zapewnione. Teraz więcej klubów i związków sportowych ma świadomość, że dywersyfikacja przychodów jest bardzo ważna. - mówi w rozmowie z portalem iGol.pl Bartosz Kwiatkowski, CEO AdSports
Bardzo ważnym aspektem naszej działalności jest edukacja i wprowadzanie profesjonalnych rozwiązań do świata sportu. Trzeba o tym mówić, propagować to i dawać narzędzia do rozwoju marketingu sportowego na najwyższym poziomie. O tym jak chcemy to zrobić, skąd czerpiemy inspiracje oraz gdzie w tej całej układance jest AdSports, Bartosz Kwiatkowski, pomysłodawca platformy opowiadał w bardzo długiej, ale też niezmiernie ciekawej rozmowie z Bartłomiejem Majchrzakiem na portalu iGol.pl.
Całość przeczytacie TUTAJ
留言