top of page

AdSports to marketplace, który ma inspirować biznes sportowy. Bartosz Kwiatkowski dla iGol.pl

  • Zdjęcie autora: Bartosz Kucharski
    Bartosz Kucharski
  • 13 mar 2024
  • 1 minut(y) czytania


Najbardziej zmieniła się mentalność. Kiedyś ludzie patrzyli na marketing jak na coś narzuconego i nie do końca potrzebnego, bo środki finansowe były i tak zapewnione. Teraz więcej klubów i związków sportowych ma świadomość, że dywersyfikacja przychodów jest bardzo ważna. - mówi w rozmowie z portalem iGol.pl Bartosz Kwiatkowski, CEO AdSports


Bardzo ważnym aspektem naszej działalności jest edukacja i wprowadzanie profesjonalnych rozwiązań do świata sportu. Trzeba o tym mówić, propagować to i dawać narzędzia do rozwoju marketingu sportowego na najwyższym poziomie. O tym jak chcemy to zrobić, skąd czerpiemy inspiracje oraz gdzie w tej całej układance jest AdSports, Bartosz Kwiatkowski, pomysłodawca platformy opowiadał w bardzo długiej, ale też niezmiernie ciekawej rozmowie z Bartłomiejem Majchrzakiem na portalu iGol.pl.


Całość przeczytacie TUTAJ



 
 
 

Comments


bottom of page