
Dla AdSports początek roku 2024 to najbardziej pracowity czas. Przyszła pora na finalizowanie ostatnich szczegółów i wprowadzanie pierwszych ofert przez kluby sportowe na platformę. Mamy już grono partnerów, którzy jako pierwsi rozpoczną zwiększanie swoich przychodów za pomocą narzędzi oferowanych przez AdSports. O planach na najbliższe tygodnie oraz idei naszej platformy, w audycji "Pierwsze słyszę" na antenie "Czwórki" opowiadał Bartosz Kwiatkowski, CEO AdSports.
Platforma w swoim pierwotnym zamyśle skierowana jest głównie do klubów z niższych lig, ale po naszych rozmowach z klubami wiemy już, że w AdSports będą obecne także kluby ekstraklasowe i związki sportowe. Najwięcej mówimy o piłce nożnej, bo jest w tej chwili najbardziej popularnym sportem, ale chcemy w AdSports angażować także inne dyscypliny drużynowe, a także sportowców indywidualnych. Jeśli chodzi o biznes, chcemy zaprosić też indywidualnych reklamodawców. W tej chwili, wiele osób myśli, że reklama w sporcie jest dla nich za droga. Wchodząc na naszą platformę, będą mogli przekonać się, że wcale tak nie jest, a kanałów komunikacji jest bardzo dużo. Jesteśmy w tej chwili na ostatniej prostej, startujemy w lutym. Teraz będzie czas na wersję platformy dla pierwszych klubów i reklamodawców, z którymi jesteśmy w kontakcie. Będą z nami od samego początku zarówno kluby ekstraklasowe jak i te z niższych poziomów rozgrywkowych. - Mówił na antenie "Czwórki" Bartosz Kwiatkowski, CEO AdSports.
Całej audycji Pierwsze Słyszę możecie posłuchać TUTAJ
Comments