
Za AdSports stoją doświadczeni i pełni energii do działania ludzie, dobry pomysł oraz wykonanie i wiarygodność, którą potwierdzają publikacje w branżowych mediach. Tym razem o naszej platformie napisał isbtech.pl.
Rynek sponsoringu sportowego i reklamy sportowej wciąż się rozrasta. Daje to pewność, że korzystanie z AdSports będzie w pewnym momencie jednym z najprostszych i najefektywniejszych sposobów na odnalezienie się na tym wielkim obszarze. Już teraz, kluby sportowe, indywidualni sportowcy czy federacje mają problem z efektywnym pozyskiwaniem funduszy, poprzez zbyt wąski wachlarz kontaktów czy niedostosowaną do potrzeb reklamodawców ofertę. AdSports ma to zmienić i spowodować, że obie strony transakcji będą w mogły w trwały i transparentny sposób kontynuować trwające relacje biznesowe i zawiązywać także te nowe. Będziemy wirtualnym pracownikiem dla naszych klientów, a nasze działania pomogą rozwijać polski sport – podkreśla w tekście na ISBTech Bartosz Kwiatkowski, CEO AdSports.
Polecamy całość artykułu, który znajdziecie na stronie ISBTech.
Comments